Γιατί Ψηφίζω Χρυσή Αυγή


 

Θα ψηφίσω Χρυσή Αυγή για να μπουν στην Βουλή ΕΛΛΗΝΕΣ που θα κάνουν άνω – κάτω το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα
Γιατί λέω ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΞΕΝΗ ΚΑΤΟΧΗ της Τρόικα, των διεθνών τοκογλύφων και του σιωνιστικού κεφαλαίου
Για να περιοριστούν τα υπερκέρδη των τραπεζών και των «νταβατζήδων» και ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΛΑΟΣ
Για να ξεκινήσουμε άμεσα την ΕΞΟΡΥΞΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ - ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ που αποδεδειγμένα διαθέτει η Ελλάς
Για να ξανασπείρουμε τα χωράφια μας, να λειτουργήσουμε τις βιοτεχνίες μας, να επιστρέψουμε στην ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ μας
Για ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ και να πάψουν τα σύνορά μας να είναι «σουρωτήρι»
Για ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΕΙ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ και να τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι οι κλέφτες πολιτικοί
ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΧΩΡΙΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
ΧΩΡΙΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ
ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΧΡΕΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ

Είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ και θέλω πίσω την ΠΑΤΡΙΔΑ και τον τρόπο ζωής που μου έκλεψαν
Σιχάθηκα την υποκριτική συγγνώμη αυτών που έφεραν την ΠΑΤΡΙΔΑ μου σ’ αυτήν την τραγική θέση και θέλω να τους τιμωρήσω. Αυτοί που μας κατέστρεψαν δεν μπορούν να μας σώσουν
Βαρέθηκα τους «μαϊμού» πατριώτες που κλέβουν την ψήφο μου και με ξεπουλούν ξεδιάντροπα
Δεν με ρώτησαν για τίποτε ούτε “μαζί τα φάγαμε”, ενώ τώρα μου φορτώνουν τα πάντα λες και εγώ τα αποφάσιζα
Δεν θέλω την ξένη κατοχή της Τρόικα και των διεθνών τοκογλύφων
Είμαι εργάτης και η εργασία είναι δικαίωμα και όχι προνόμιο, ενώ πρέπει να αμοίβεται για να μπορώ να ζήσω την οικογένειά μου
Είμαι αγρότης και ρήμαξαν την ύπαιθρο αφήνοντας τους μεγαλοκαρχαρίες μεσάζοντες να πλουτίζουν σε βάρος όλων μας
Είμαι βιοτέχνης και με τσάκισαν με τα εισαγόμενα είδη, με τις επιδοτούμενες εκτός συνόρων εταιρείες και με την βαριά φορολογία
Είμαι δημόσιος υπάλληλος, έντιμος, που δεν “τα πήρα” και δεν θέλω να με εκβιάζουν για την δουλειά μου
Είμαι συνταξιούχος που μια ζωή δούλευα, τους πλήρωνα ό,τι μου ζητούσαν και τώρα με αφήνουν να πεθάνω
Είμαι επιστήμονας και θέλω να δουλέψω για την πατρίδα μου και όχι να φύγω μετανάστης
Υπηρέτησα την ΠΑΤΡΙΔΑ μου και δεν ανέχομαι άλλο τον εξευτελισμό της
Με κυβερνούν τόσα χρόνια άνθρωποι κατώτεροι των περιστάσεων και των προσδοκιών μου, που πρόδωσαν και έκλεψαν τα όνειρά μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου