Το "αμάρτημα" του κ. Σπίνου



Είναι αλήθεια ότι ο κ. Αρης Σπίνος, παλιός και έμπειρος δημοσιογράφος στον ευρυτερο πατριωτικό χώρο, με μακρά θητεία και σε έντυπα και σε ηλεκτρονικά μέσα, είχε λαβει εσχάτως θέση αναλογη, ενός Τειρεσία του εθνικιστικού χώρου.
Οι πληροφορίες του, σε μια σειρά άρθρων, που αφορούσαν κυρίως την ΕΛΑΣΥΝ ή τη Χρυση Αυγή και λίαν προσφάτως τους "Έλληνες" του κ. Κασιδιάρη, φαίνονταν να επαληθεύονται, έστω κατα το ήμισυ.

Ωστόσο στην εποχή των νοητικά ακρωτηριασμένων μαζών και της μαζικής παραπληροφόρησης απο τα καθεστωτικα μέσα, ακομα και αυτή η κουτσουρεμένη επιβεβαίωση, έκαμε σφοδραν εντύπωση στα πλήθη, παρά το γεγονός ότι η "μισή αλήθεια" είναι ενίοτε χειρότερη από το ψεύδος.
Κι όχι μονον αυτό, αλλά κατα κανόνα, τα άρθρα του κ. Σπινου συνεπιπταν με αναλογα άρθρα του κ. Ψαρρα, ο οποίος ως γνωστόν είναι ορκισμενος πολέμιος, οιουδήποτε τολμά να αρθρώσει λόγο εθνικό!
Τωρα, πως γίνεται ένας βετεράνος του εθνικισμού, όπως ο κ. Σπινος, να συμπιπτει αρθρογραφικώς, με έναν "κυνηγό πατριωτικών μαγισσών" όπως ο κ. Ψαρράς, αυτο το γνωρίζουν μόνον οι κοινοί τους πληροφοριοδότες.




Εν πάση περιπτώσει, τον κ. Σπινο άρχισαν να τον εμπιστεύονται οι Έλληνες εθνικιστές, σε βαθμό ώστε οι προφητείες του, να αναδεικνύονται συχνά ως προ-εκπληρούμενες προφητείες, επηρεάζοντας την πορεία των γεγονότων, αντί να τα προ-βλέπουν απλώς.  

Το αξιοπερίεργο παντως είναι ότι ο κ. Σπινος, ενώ δεν χάνει ευκαιρία να επιτεθεί σε μερικές προσωπικότητες του εθνικιστικού χώρου, κάποιους άλλους τους κρατάει στο απυρόβλητο. Όπως λόγου χάριν τον κ. Βελόπουλο.΄
Εξόν και αν δεν έχει τύχει να διαβάσω εγώ αρθρο του, που να τα "χώνει" και σ' αυτόν.
Να οφείλεται άραγε στο γεγονός ότι απλούστατα δεν διαθέτει πληροφοριοδότες από τον περίγυρο Βελοπουλου και άρα, δεν τον παίρνει να του προσάψει το παραμικρό;
Πιθανόν!
Ωστόσο, εκεί κάτου στο δέλτα του ποταμού Κόγκο, οι σοφοι φυλαρχοι λέγουν ότι: "όποιος ψάχνει, βρίσκει!" Και το θεωρώ πολύ πιθανόν, ο κ. Σπίνος να μην ψάχνει για τον κ. Βελόπουλο.
Γιατί; Τον θεωρει μηπως, ως τον πιο αξιο ηγετη του πατριωτικου χωρου; Και τοτε γιατί δεν έχει εκφρασει ανοιχτα την υποστηριξη του;

Τι να σας πω;
Εγω Τειρεσίας, δεν είμαι...





Και παμε παρακατου...
Αναμεσα σε κείνους τους οποίους μεχρι τώρα, ο κ. Σπινος είχε στην ατζεντα με τους "αθικτους" ήταν και ο κ. Κασιδιάρης. Κι ενώ έσουρνε τα εξ αμαξης στην καμαρίλα Μιχαλολιακου [και καλα έκαμε], για τον κ. Κασιδιαρη, που τελος παντων  ηταν και πρωτοπαλληκαρο του κ. Μιχαλολιακου, δεν εβγανε κιχ!
Κι ακομα περισσοτερο, οταν ο κ. Κασιδιαρης εκαμε την πρωτη ανακοινωση για τη δημιουργια των "Ελληνων", ο κ. Σπίνος μαλλον εδειχνε μια καταρχην θετικη σταση. Τι συνεβη τωρα και εντελως ξαφνικα, φαινεται να "εχασε την εμπιστοσυνη" του;
Διαβαστε παραδειγματος χαριν το τελευταιο του αρθρο, για να καταλαβετε...    

Ένα κόμμα...ραντεβού στα τυφλά!Δεν ανακοίνωσε ονόματα ο Κασιδιάρη λόγο "κλειστών πορτών" που βρήκε.-Το 100% που συμμετέχουν στην κίνηση του είναι από την Χ.Α. ενώ το πρόγραμμα του είναι αντιγραφή από το μαγαζί του "Πατριώτη της Κονόμας"
*[Σ.τ.Δ. Διατηρώ ορθογραφία, στίξη, γραμματική και σύνταξη, του κ. Σπίνου...]

Γράφει ο Άρης Σπίνος

Την ίδρυση νέου πολιτικού σχηματισμού που είχε ανακοινώσει ο Ηλίας Κασιαδιάρης, την μάθαμε πριν 15 μέρες.Σήμερα μάθαμε το όνομα του υπό ίδρυση κόμματος και το έμβλημα του.Σε 15 μέρες ίσως μάθουμε και το νούμερο του σταθερού τηλεφώνου του νέο κόμματος.Στις επόμενες 15 μέρες θα αρχίσουμε ενδεχομένως να μαθαίνουμε και κάτι άλλο εξίσου βαρυσήμαντο σαν τα προηγούμενα.

Ο Κασιδιάρης κάλεσε μάλιστα σε μαζική εγγραφή στα μητρώα του νέου "φορέα" και τόνισε ότι η διαφωνία του με τη Χρυσή Αυγή "είναι πλήρης" αφού δεν έγινε αποδεκτό το σχέδιο ριζική αναδιοργάνωσης που πρότεινε.Τους λόγους φυσικά δεν μας τους είπε παρά μόνο ότι δεν έγινε αρχηγός.

Με ανάρτησή-βίντεο στην ιστοσελίδα του ο πρώην βουλευτής έγραψε ότι το όνομα του κόμματος θα είναι "Έλληνες" για την πατρίδα.
Όσοι περίμεναν σήμερα να ακούσουν ονόματα,προφανώς δεν θα είχαν διαβάσει το ρεπορτάζ του edolio5

Οι προβολές στο youtube...δεν είναι ψήφοι!"Κλειστές πόρτες" βρίσκει παντού ο Κασιδιάρης.-Μόνο από την Χρυσή Αυγή τα στελέχη που τον ακολουθούν.-Τα θανάσιμα λάθη που τον οδηγούν στον βάλτο!

Επίσης η αποκάλυψη της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας με το ρεπορτάζ.

Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ!Όλα τα ονόματα που ακολουθούν τον Κασιδιάρη στο νέο κόμμα-Υπαρχηγός ο Χρήστος Γούδης που τον είχαν διώξει από την Χρυσή Αυγή επειδή ήταν τέκτονας

Η δημοσιοποίηση των ονομάτων και ιδιαίτερα του Γούδη έβαλε φρένο στην "ματαιόδοξη" φιλοδοξία για δήθεν άνοιγμα στην κοινωνία.Σύμφωνα με πληροφορίες του edolio5 από την "καρδιά" της νέας πολιτικής κίνησης το 100% όσων έχουν δηλώσει την υποστήριξη τους προέρχονται από τον σκληρό πυρήνα του 1 % που έχει απομείνει σήμερα στην Χ.Α.Είναι αλήθεια ότι η απορρόφηση μελών και στελεχών από το μαγαζί του "Πατριώτη της Κονόμας" σε όλους τους νομούς είναι καταιγιστική.Το ίδιο συμβαίνει και στην παρέα του "Mr 25.000" με πρωτεργάτη τον τηλεπωλητή του Πλεύρη Συμιγδαλά που τηλεφωνεί δεξιά και αριστερά για να δυναμώσει την κίνηση Κασιδιάρη. Πάντως όλες οι ενέργειες του Κασιδιάρη ,ιδιαιτέρα με την αλλαγή γραφείου όπως είχε αποκαλύψει το edolio5,φανερώνει την απίστευτη προχειρότητα που στήθηκε το νέο εγχείρημα αλλά περισσότερο δείχνει την θνησιμότητα που θα επέλθει στο νέο πολιτικό φορέα.

Αναρτήθηκε από ΕΔΩΛΙΟ

Αυτα λοιπον μας λεγει τωρα ο κ. Σπινος, για τον Ηλια Κασιδιαρη.
Να με σχωρνάει όμως ο καλός και έμπειρος δημοσιογράφος, αλλά εμένα κάτι δεν μου πάει καλά.
Θα χαρακτήριζα μαλιστα το συγκεκριμένο αρθρο, ως το "αμαρτημα του κ. Σπινου" παραφραζοντας τον Βιζυηνό.
Διότι ο κ. Σπίνος στην ουσια κατηγορεί τον κ. Κασιδιαρη,  ότι βιάστηκε να πράξει, αυτά που ο ίδιος τον ανάγκασε να βιαστεί για να πράξει!
Και εξηγούμαι...

Ο κ. Ηλίας Κασιδιάρης πράγματι επιτάχυνε τη λήψη της μεγάλης απόφασης να αποχωρήσει απο το μορφωμα Μιχαλολιακου, αλλά για λόγους που απορρέουν από την εκτίμηση των καταστασεων και την κοινή λογική.
Και ο αίτιος αυτής της αναγκαστικής σπουδής του κ. Κασιδιάρη, ήταν ο ίδιος ο κ. Σπίνος.
Διότι ο κ. Σπίνος εβγαλε στη δημοσιότητα τη σφοδρη συγκρουση Κασιδιαρη-Μιχαλολιακου, εξαιτιας της επιστολης, όπου ζητουσε απο τον Αρχηγο [ενας ειν' ο Αρχηγος] τη διεξαγωγη Συνεδριου, με  ολα τα παρελκομενα [+ την αλλαγη ηγεσιας]

Απο τη στιγμη ομως που βγηκε στη δημοσιοτητα η συγκρουση, θα ηταν καταστροφικο να καθυστερουσε ο κ. Κασιδιαρης την αποχωρηση του και την αναγγελια νεου κομματος, ακομα και αν δεν ηταν καλα προετοιμασμενος. Γιατι ειναι εύλογο ότι, αν αφηνε τον καιρο να περασει, οι φημες, τα κουτσομπολια, οι διαδοσεις - με πρωταγωνιστη ασφαλως τον κ. Σπινο - θα δηλητηριαζαν ακομα περισσοτερο, την ήδη τοξικη ατμοσφαιρα στη σατραπεία Μιχαλολιακου. Οποτε πολυ καλα εκαμε και εφυγε τωρα!
Αλλωστε, αν διαβασετε σωστα το τι ειχε ειπωθει σε κεινη την περιφημη συγκρουση, ο κ. Κασιδιαρης δεν φαινοταν καθολου να βιαζεται, για την αποχωρηση του. Αντιθετως, η προταση του για τη διεξαγωγη  συνεδριου, ηταν για χρονικη στιγμη, μετα την εκδοση της δικαστικης αποφασης, στη δικη των χρυσαυγιτων! Δηλαδη, καπου στις αρχες του 2021!
Ωστοσο, η σπουδη του κ. Σπινου να δημοσιεύσει τα οσα του καρφωνανε οι σπιουνοι του, εξαναγκασε και τον κ. Κασιδιαρη, να επιταχυνει τις εξελιξεις.

Κι όπως το τραγουδησε αλλοτε ο Στρατος [καλη του ωρα] : "Τωρα γυρνά παντου και τον δικαζει!"
Λεει πως ειναι ενοχος αυτος, που αποχωρησε απο τη Μιχαλολιακική χαβουζα,  χωρις να ειναι καλα προετοιμασμενος!
Αλλα εκείνος, ηταν η αφορμη, για να πατησει τσιτα τα γκαζια ο κ. Κασιδιαρης
Γι αυτο σας λεγω... Προκειται για το αμαρτημα του κ. Σπινου!
Κι ελπιζω οι Ελληνες πατριωτες να το καταλαβουν επιτελους και να πάψουν να τον λογίζουν ως τον μάντη Κάλχα της πατριωτικης δημοσιογραφίας. Καθοτι, και με ολον τον σεβασμο προς τον βετερανο δηοσιογραφο, όχι Καλχας δεν ειναι αλλα ούτε κάλφας [μαθητευόμενος] της μαντικης τεχνης [αν υπαρχει μαντεια στη δημοσιογραφια...]





Μηπως ο συμπαθεστατος κ Σπινος εχει συγχωρεθει πολλακις απο τους αναγνωστες του,
για τις αστοχες προφητειες του;

Α, και κατι ακομα...
Δεν λεει να κατηγορουμε τον Ηλια Κασιδιαρη για αργητα στην επιλογη των προσωπων που θα στελεχωσουν το κομμα του. Για τον Θεο... Ένας και δύο και τρεις μήνες, ειναι πολυ μικρο χρονικο διαστημα, για να στηθει ενα κομμα.
Κι υστερα, πιστευω οτι ο κ. Κασιδιαρης, ως λογικος ανθρωπος, ισως να αρχισει να κατανοεί, όσο περναει ο καιρός, ότι η καλυτερη στρατηγικη επιλογη που εχει μπροστα του, ειναι η Ενοτητα του ευρυτερου πατριωτικου χωρου. Και οχι να μενει το εδαφος ανοιχτο, στο "διαιρει και βασιλευε", που ασφαλως θα σπευσουν να το εκμεταλλευτουν οι καθε λογης Τειρεσίες και Κασσανδρες...
Και οι νοουντες, ας νοησουν...
 



10

Προβολή σχολίων

  1. ΙΩΝ ΦΙΛΙΠΠΟΥ6 Ιουνίου 2020 - 3:10 π.μ.
    Μη ασχολείσθε με τον Σπίνο. Πρόκειται περί νούμερου. Η μόνη σοβαρή προσωπικότητα εκ του πατριωτικού λεγόμενου δημοσιογραφικού χώρου είναι ο Χατζηγώγος. Έτερος δεν υπάρχει.
    Απάντηση
  2. Κύριε Πανούση,

    αξιέπαινη η προσπάθειά σας να βρείτε κάποια άκρη στο ανοργάνωτο μπουρδέλο που ονομάζεται Πατριωτικός Χώρος. Ωστόσο, έχω την αίσθηση ότι στα σκατά γροθιές κοπανάτε....

    1) Το μεγάλο πρόβλημα του Πατριωτικού Χώρου στην Ελλάδα είναι ότι ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ για τα στοιχειώδη και ασχολείται με μπερδεμένα πράγματα όπως η Ιδεολογία του Ίωνος Δραγούμη, τα στιχάκια του Παλαμά, τα ποιηματάκια του Καρυωτάκη, ατάκες από τα κείμενα του Κονδύλη κλπ-κλπ. Αυτό δεν έκανε επί 7 χρόνια ως Αρχηγός Κόμματος μέσα στη Βουλή ο Μιχαλολιάκος; Αρθρογραφούσε και μόνο αρθρογραφούσε, ζητώντας από τους πάμφτωχους χρυσαυγίτες να θυσιαστούν για την Ελλάδα, ενώ ο ίδιος καλοπερνούσε και πάχαινε στο πανάκριβο διαμέρισμα της Πεύκης της κ. Ζαρούλια. Εξ ού και ο πολύ πετυχημένος χαρακτηρισμός του Σπίνου «ο τεμπέλης της Πεύκης». Ούτε γαμπρό για την Ουρανία δεν μπόρεσε να βρεί ο άχρηστος και κινδυνεύει τώρα η μοναχοκόρη του να μείνει γεροντοκόρη

    2) Η μεγάλη ξεφτίλα του Χώρου φαίνεται διά γυμνού οφθαλμού: Ο Λαγός την Πέμπτη στην τακτική εκπομπή της ΕΛΑΣΥΝ στο Extra δεν είπε λέξη για το Κόμμα Κασιδιάρη!.. Το ίδιο και ο Ελ. Κόσμος του Ζαφειρόπουλου, το ίδιο και η Ελ. Ώρα. Ο Στόχος απλώς ανέφερε την είδηση για να μη του πουν πως είναι εναντίον. Η κ. Σουφλή ανήρτησε την είδηση με καθυστέρηση 2 ημερών, μόνο και μόνο επειδή σε κάποια εκπομπή αναφέρθηκε το όνομά της. Το δικό σας ιστολόγιο είναι μιά φωτεινή εξαίρεση. Εδώ και πολλά χρόνια έχουμε καταντήσει να μαθαίνουμε τα νέα του Πατριωτικού Χώρου από τον Δ. Ψαρρά και τους ακροαριστερούς της "Ελευθεροτυπίας" και της "Εφ.Συν.". Για τέτοια ξεφτίλα μιλάμε...

    3) Η κύρια διαφορά Κασιδιάρη και Λαγού είναι τα φράγκα. Ο Κασιδιάρης είναι πάμφτωχος, ο Λαγός για 4 ακόμη χρόνια θα έχει λεφτά από το Ευρωκοινοβούλιο, αλλά δεν θέλει με τίποτα να τα μοιραστεί με τον Κασιδιάρη. Αυτή είναι όλη η ουσία και όχι οι ιδεολογικές διαφορές

    4) Κι όπως προείπα το κύριο χαρακτηριστικό της ηγεσίας του Πατριωτικού Χώρου είναι ότι δεν μιλάει. Ζητήστε εσείς κ. Πανούση, μία συνέντευξη από τον Κασιδιάρη, τον Μιχαλολιάκο ή τον Λαγό και θα δείτε ότι θα σάς γράψουν στ' αρχίδια τους. Αν όμως τους ζητήσει συνέντευξη ο Δημητράκης ο Ψαρράς θα τρέξουν να την δώσουν!.. ΚΙ όταν λέμε συνέντευξη, όχι οι αερολογίες που ακούμε κάθε Πέμπτη στην εκπομπή της ΕΛΑΣΥΝ, ούτε τα σχολικού επιπέδου αρθράκια του Μιχαλολιάκου στην εφημερίδα της Χρυσής Αυγής. Να απαντήσουν επί στοιχειωδών ερωτήσεων που θέλει να τους ρωτήσει όλος ο Πατριωτικός Κόσμος.

    5) Είσαστε παλιός κ. Πανούση και ασφαλώς θα ξέρετε πως τα ίδια έκαναν και οι Πρωτεργάτες της 21ης Απριλίου: Ποτέ δεν μίλησε ούτε ο Παπαδόπουλος, ούτε ο Ιωαννίδης, γι' αυτό θριαμβεύει εδώ και 45 χρόνια η Αριστερή Προπαγάνδα. Δεν μάθαμε ποτέ ούτε το στοιχειώδες: Γιατί ο μοναχογιός του Παπαδόπουλου, ο Χρήστος, έγινε κομμούνι του κερατά (ήταν στέλεχος της Νεολαίας Λαμπράκη) και γιατί αρνείται πεισματικά να μιλήσει για τον διάσημο πατέρα του!.. Τί να λέμε τώρα, κύριε Πανούση; Σάς το είπα και στην αρχή: Στα σκατά γροθιές κοπανάτε, αλλά παρόλα αυτά είσαστε αξιέπαινος για την επιμονή σας να βάλετε κάποια τάξη στο Μπουρδέλο
    Απάντηση
  3. "κάποιους άλλους τους κρατάει στο απυρόβλητο. Όπως λόγου χάριν τον κ. Βελόπουλο.΄
    Εξόν και αν δεν έχει τύχει να διαβάσω εγώ αρθρο του, που να τα "χώνει" και σ' αυτόν."
    Του τα χώνει και αυτουνού:

    Τρίτη, 19 Μαΐου 2020
    (Ανανεωμένο ρεπορτάζ)Πιο ψεύτης από τους ψεύτες!Απάντησε ο Βελόπουλος για τα μαϊμού πτυχία του και...τα έκανε χειρότερα!
    https://edolio5.blogspot.com/2020/05/blog-post_34.html

    Τρίτη, 19 Μαΐου 2020
    Ένα πολιτικό λαμόγιο εν δράση! Μετά τις “επιστολές του Ιησού” και την “κεραλοιφή που σκοτώνει τον κορωνοϊό” ο Βελόπουλος απέκτησε και πλαστά πτυχία!Τον καταγγέλει το πανεπιστήμιο Κύπρου
    https://edolio5.blogspot.com/2020/05/blog-post_19.html

    Τετάρτη, 6 Μαΐου 2020
    Η χυδαιότητα ενός «πολιτικού σαλτιμπάγκου».Οδεύει με ταχύτητα να καταντήσει ο Κυριάκος Βελόπουλος σαν το "Πατριώτης της Κονόμας"
    https://edolio5.blogspot.com/2020/05/blog-post_83.html

    Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2020
    Όταν τσιμπολογάς αυτό συμβαίνει!Η "αντικειμενική" εφημερίδα δημοκρατία κακίζει την χρηματοδότηση των κομμάτων αλλά..."ξέχασε" τα 800.000 ευρώ του Βελόπουλου
    https://edolio5.blogspot.com/2020/03/800000_27.html

    Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2020
    Επιτέλους!!Επείγουσα δικογραφία διέταξε ο εισαγγελέας του Α.Π. για τις "κορονοαλειφές" του Βελόπουλου.
    https://edolio5.blogspot.com/2020/03/blog-post_11.html?showComment=1583994108408

    Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019
    Τον "πάει αίμα" τον Βελόπουλο ο Στέφανος Χίος αλλά...ο υπεράνω συκοφαντιών(;) δεν απαντά.Γιατί;
    https://edolio5.blogspot.com/2019/12/blog-post_5.html

    Τετάρτη, 5 Ιουνίου 2019
    Τα αδέρφια Βελόπουλοι το έχουν δίπορτο.Με την Ν.Δ κατεβαίνει υπ.βουλευτής ο ένας και ο άλλος έκανε δικό του μαγαζί
    https://edolio5.blogspot.com/2019/06/blog-post_90.html

    Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2019
    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΗΣ Ν.Δ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ,ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΧΩΡΗΣΕΙ Σ’ ΑΥΤΗΝ;
    https://edolio5.blogspot.com/2019/02/blog-post_53.html
    Απάντηση
    Απαντήσεις
    1. Η χυδαιότητα ενός «πολιτικού σαλτιμπάγκου».Οδεύει με ταχύτητα να καταντήσει ο Κυριάκος Βελόπουλος σαν το "Πατριώτης της Κονόμας"
      Το καλύτερο!
  4. Κύριε Πανούση, κακώς κάθεστε και ασχολείστε με τον Σπίνο. Όπως πολύ σωστά αναφέρει ο παλιός Χρυσαυγίτης Ίων Φιλίππου «Πρόκειται περί νούμερου». Για την ακρίβεια, πρόκειται για κάτι παραπάνω: για έναν αγράμματο τύπο, που δεν μπορεί να ξεχωρίσει την διαφορά του «ο» με το «ω» και του «ε» με το «αι». Πολύ χειρότερα δε, έχει καταδικαστεί για πολύ ατιμωτικό αδίκημα. Και βεβαίως, δεν είχε στο παρελθόν ούτε τώρα καμία σχέση με τον Εθνικισμό. Το γεγονός ότι πολιτεύτηκε με την Χρυσή Αυγή του Μιχαλολιάκου δείχνει και την κατάντια ενός Κινήματος που κάποτε αποτελούσε πυξίδα προσανατολισμού για τους Λευκούς Εθνικιστές σε όλη την υφήλιο, ενώ σήμερα έχει καταντήσει εργαλείο των πιο στενών συντηρητικών συμφερόντων ενός τύπου που νοιάζεται μόνο για το πώς θα διατηρήσει την καρέκλα του «αρχηγού», ακόμα και αν χρειαστεί να πάρει το Κίνημα αυτό στον τάφο μαζί του… Υποθέτω ότι η επιθετικά φαιδρή διάθεση του νυν υμνητή του αδίστακτου μεγαλοκαρχαρία-κεφαλαιοκράτη Μαρινάκη εναντίον του Ηλία Κασιδιάρη και του νέου φορέα του έχει να κάνει με λόγους που είναι πολύ εύκολα αντιληπτοί…
    Ο Παρατηρητής
    Υ.Γ. Στο παρελθόν έχω «κράξει» τον Ίωνα Φιλίππου για τις θέσεις του σε πρόσωπα και καταστάσεις εντός και εκτός της Χρυσής Αυγής. Τα λεγόμενά του, όμως, για το Κίνημα «Έλληνες για την Πατρίδα» του Ηλία Κασιδιάρη τα προσυπογράφω δίχως καμία επιφύλαξη.
    Απάντηση
  5. ποιοι ειναι αυτοι που θεωρουν τον Σπινο σοβαρο προσωπο? για μενα ειναι ενας σοβαροφανης τιποτας! ολος ο κοσμος της χα αλλα και γενικα τοων πατριωτων, παροτρυνε τον ηλια να φυγει απ τη χα , πριν ακομα τις περσινες εκλογες! κι ο ηλιας, περιμενε υπομονετικα και δεν εκανε βιαστικες κινησεις...τωρα λοιπον που επιτελους εκανε την κινηση, θα την κατηγορησουμε κιολας? εγω διαφωνω καθετα με τον κυριο τιποτα-σπινο, ειναι πολλοι εκτος χα πολιτευτες, που κανουν κρα να τους πει το ναι ο ηλιας, γιατι βλεπουν σιγουρο βουλευτιλικι και στο κατω κατω, ο ηλιας δεν ειναι μιχαλολιακος αλλα ενα νεο παιδι..οσοι δεν θελουν να πανε στον ηλια γιατι φοβουνται μην τους κανει ντα το συστημα, με γεια τους και χαρα τους , αυτοι θα χασουν!! θα δειτε σε 10 μερες καποια ονοματα που δεν θα πιστευουμε στα ματια μας, αυτην την εντυπωση εχω! οι εξυπνοι πανε με τον ηλια, οι υπολοιποι περιμενουν μηπως το 0,3 που παιρνουν, γινει 0,4%
    Απάντηση
  6. Ιστοριοδίφης6 Ιουνίου 2020 - 6:04 π.μ.
    Έχεις δίκιο ότι ο Λαγός την Πέμπτη στην τακτική εκπομπή της ΕΛΑΣΥΝ στο Extra δεν είπε λέξη για το Κόμμα Κασιδιάρη. Ούτε και την προηγούμενη Πέμπτη(28-5ου) όταν πρότεινε Ανοιχτό Συνέδριο προς τις ηγεσίες όλων των εθνικιστικών, πατριωτικών κομμάτων ανέφερε τη λέξη Κασιδιάρης.
    Ούτε όμως και ανέφερε ονομαστικά και κανένα πατριωτικό κόμμα.
    Ο Λαγός είναι ευθύς άνθρωπος και μιλάει με την γλώσσα της αλήθειας και πιστεύω ότι πιστεύει αυτά που είπε.

    Ήδη έχουν περάσει 10 μέρες από τότε που έκανε την πρόταση. Έχουν σταλεί οι προσκλήσεις στα κόμματα του χώρου; Ποια είναι η ανταπόκριση τους μέχρι στιγμής;
    Τέτοια θέματα περιμένουμε να διαβάσουμε στο σαιτ της Ελασυν γιατί ως γνωστό όταν θέλεις να κάνεις ένα "γάμο" στέλνεις και προσκλήσεις.
    Απάντηση
  7. Εξαίρετη ανάλυση γι'ακομη μια φορά κ. Πανούση. Την απάντηση την έχετε δώσει προ ολίγων ημερών. Στον μαραθώνιο κρατάς κ κρατάς κ κρατάς δυνάμεις. Ας ανακοινώνει 1 (ένα) όνομα κάθε μήνα. Ποσως μας ενδιαφέρει. 1!!!! Είναι το όνομα που
    μας ενδιαφέρει. Ηλίας Κασιδιάρης!!!! Εξάλλου το peak η ΧΑ το έπιασε δεκαετίες μετά, στις ευρωεκλογές με Συναδινό, Επιτιδειο, Φουντούλη κλπ. Γτ τόσο άγχος με το καλημέρα?!?
    Απάντηση
    Απαντήσεις
    1. Ωραία λοιπόν, να περιμένουμε ώς το 2050 είναι καλά, ή θέλει κι άλλο το παιδί;
      Να κάνει όμως και καμιά δουλίτσα ώς τότε! Και δεν είναι και μαθημένο, το καημένο...
  8. Ο Κασιδιάρης είναι πάμφτωχος γιατί δεν δούλεψε ποτέ του και γιατί μια ζωή έτρωγε ασύστολα τα λεφτά του πατέρα του. Ο Γιάννης Λαγός δουλεύει από 12 ετών και δίνει ψωμί σε δεκάδες φτωχές οικογένειες με τα λεφτά του Ευρωκοινοβουλίου που από τότε που εμφανίστηκε ο ιός κοπήκαν κατά 50% περίπου, επειδή δεν λειτουρεί η ευρωβουλή. Όσο για την μοιρασιά, επειδή ξέρω καλά τον Γιάννη, είμαι σίγουρος ότι θα έδινε όχι τα μισά άλλα όλα τα λεφτά που παίρνει, αν έτσι θα προχωρούσε η ενότητα του εθνικιστικού-πατριωτικού χώρου. Μερικοί αν δεν γνωρίζουν, θα ήταν καλύτερα να μην μιλάνε.
    Απάντηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου